Monday, February 6, 2012

Perpisahan itu.

Assalamualaikum :)

7 bulan sahaja lagi. Apa nyee? UPSR lahh. Ok. Lagi satu? Err......perpisahan.

Terketar-ketar tangan Hanis nak tulis perkataan terakhir dalam perenggan pertama.Huhu bayangkan, 6 tahun. 6 tahun Hanis sekolah kat sekolah ni.

Tak sanggup Hanis nak berpisah dengan mereka.Ye la, bile hanis TERlupa nak buat homework, hanis tiru dorang.Bile hanis takde duit, dorang yang belanja.Bile hanis tak tahu something, dorang ajarkan.

Setiap saat yang berlalu, Hanis masih ingat.Dari darjah satu, hanis tengok je dorang nangis.Hanis?Termenung je.

Sampai saat ni.Hanis berdiri sebagai pengawas berdedikasi.Banyak sangat pengalaman Hanis dapat dengan dorang.

Siapa sanggup..nak berpisah.Dorang dah mcm family Hanis tau.Sedih hanis bila ingat yang kitorang akan.....berpisah.

Tapi..Bak kata orang, "Setiap pertemuan ada perpisahan"
Dekat je lagi tarikh perpisahan kitaorang.

Percaya ke tak, Hanis menaip sambil air mata bergenang.Jujur.Tak sanggup ku berpisah.

Sayu je bile baca entri senior hanis.pasal perpisahan jugak. Now, ada yg gi sana, sini. Dah lain2 sekolah.

Tapi ada yg berpisah dgn family lagi.Sebab masuk asrama.

Tak sanggup Hanis nak berpisah.Ada ke kawan yang sebijik sama mcm dorang?

Maaf sbb entry ni amat panjang.Thanks for reading.

*nangisss* :'(

Bye.

5 comments:

KizZ said...

Hihi...teringat zaman-zaman persekolahan..

Nyue said...

lumrah dunia...ad pertemuan ad perpisahan..xkira apa? dgn sape? dimana?..

amy syahirah said...

setiap yg bermula ada pengakhiran . setiap pertemuan ada perpisahan . sedih lah pulak ;'(

Khuzrin Kamarudin said...

Perpisahan. Pedih tapi sebuah kenangan. :)

sabry oppa said...

oppa follow sini...follow oppa balik okey... nice sgt blog ni... blog yg superb! entry yg sgt cool...
selamat berblogging.. Maju Jaye! hehehehe.. nice to meet you...